czwartek, 24 marca 2011

Pierwsza świąteczna przymiarka.

Na początek malutki baranek, wielkości pudełka zapałek. Wykonany według schematu znalezionego na blogu szydełkowe czary-mary http://bogumilap.blogspot.com/
Pomilczałam sobie na blogu trochę. Nie znaczy to jednak, że w tym czasie nic nie robiłam. Owszem, robiłam i to całkiem sporo. Niektóre z prac to były powtórki, kiedyś już pokazywane a inne to po prostu niewypały i nie było się czym chwalić. Mam cichą nadzieję, że wpadek więcej nie zaliczę.

5 komentarzy:

  1. ech po prostu piękny!!ja jakos jeszcze nie czuje tych swiąt a pewnie jak sie ockne to bedzie za pózno na takie cuda>pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego to by mi już dzieciaki nie zjadły ;-)
    Słodki mimo,że nie cukrowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, dziękuję pięknie

    OdpowiedzUsuń