niedziela, 7 kwietnia 2013

Dawno

mnie nie było, ale to nie znaczy, że nic nie robię. Robię i to całkiem niemało. Jak ognia unikam rozpoczynania kilku projektów równocześnie, ale tym razem znowu stało się inaczej.

Projekt pierwszy: koronkowy obrusik na stół, robiony z elementów:

 
 
Na fotce kawałek mojej robótki, dla zainteresowanych schemat elementu, który jest bazą obrusika  i widok oryginalnej serwetki.

Projekt drugi następnym razem pokażę.

Wiosennego, słonecznego i ciepłego tygodnia wszystkim życzę.

9 komentarzy:

  1. Cudny będzie obrus :-) Piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widzę oczami wyobrażni jaki jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zaczynam robić bo pięknie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny będzie, i jak widać bardzo pracochłonny jest:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za podjecie takiej pracy. I cierpliwość! Bo że będzie śliczny to już widać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hm... wygląda na skomplikowany :O (laik ze mnie) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tworzysz cudowne prace:) Na pewno skorzystam z kursiku na motylka, bo u Ciebie wyglądają one szczególnie pięknie. Dziękuję za wizytę i zapraszam częściej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyzwanie nie lekkie,ale nikt inny by mu nie podołał.
    Ja zapewne nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to widzę jak dawno mnie nie było:(((Po prostu nie nadążam.
    Ale z przyjemnością nadrobię sobie zaległości.
    Zawsze podziwiam osoby,którym starcza cierpliwości na dokończenie prac z elementów.Co do swojej osoby po prostu to przemilczę:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń