poniedziałek, 13 stycznia 2014

Na zielono

pierwsza, tegoroczna robótka.


Serwetka, raczej serweta (średnica ponad 40 cm) z zielonej Maxi wg schematu, którym podzieliła się Doni. Serwetka "pozuje" jeszcze przed usztywnieniem i nadaniem jej właściwego kształu, na dodatek na szklanym stoliku, co nie podkreśliło jej urody. Innego stolika pod ręką nie miałam,bo rzecz kończona była z dala od domu. Jak zrobię przyzwoite zdjęcie, to podmienię.

Witam serdecznie nowe Obserwatorki i mam nadzieję, że poczujecie sie u mnie jak u siebie w domu, czego Wam i sobie życzę.

 Do miłego!




9 komentarzy:

  1. Serwetka sliczna! Zielona? Juz wiosenna? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coż....,za oknem bez ma pączki, podobnie magnolia to i serwetka zielona.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękna serwetka :-) W ślicznym kolorze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza wszystki, to pozostało mi trochę zielonej Maxi z innej robótki i było w sam raz na tę serwetkę.
      Pozdrowienia

      Usuń
  3. Piękny wzór ,bardzo lubię ten odcień zieleni.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wzór! I efekt też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna serwetka!!! Bardzo ładny kolorek! Super wykonanie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza, a jaka ładna! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość ,że tak śliczna to na dodatek w moim ulubionym kolorze.
    Pozdrowień moc posyłam

    OdpowiedzUsuń