poniedziałek, 18 maja 2015

Oj, dawno

mnie tu nie było, aż trudno uwierzyć! Ale też nie miałam się czym pochwalić. Robótki zwolniły tempo, teraz co innego mnie absorbuje. Kiepski na robótki czas niebawem minie i wszystko, mam nadzieję, wróci do normy. Odrobinę jednak udaje mi się dziergać. Powstają kolejne kwiatowe elementy z bawełny:



A i ogród postanowił kolorystycznie się przyłączyć i moje sosny wyglądają tak:



Udanego, pogodnego i radosnego tygodnia wszystkim Zaglądającym, Podczytującym i Obserwującym życzę.

6 komentarzy:

  1. Wzajemnie :)
    Muszę przyznać, że pierwsze zdjęcie mocno mnie przyciągnęło, kwiatki są cudowne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydziergane kwiatuszki sa przesliczne.
    Zycze ci rowniez milego tygodnia i pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne te kawiatki, a co z nich bedzie,moze pled,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale prace tworzysz. Kwiatki slodkie.Pozdrawaiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale prace tworzysz. Kwiatki slodkie.Pozdrawaiam.

    OdpowiedzUsuń